fredag 4. september 2009

Bodies

I'm just popping in while travelling across Europe, now in Paris France. Tomorrow it's Oslo again, then on sunday Los Angeles!

Todays subject, Robbie Williams. Bodies. Thats the name of his new single, and today it was played for the first time. How does it sound? Slightly average, in my opinion. But not as bad as some crtics claim.
How dare they rate the new ALBUM with a 1 when they only have heard one song??! Give they guy a chance.

Here it is, tell me what you think!!


21 kommentarer:

  1. Huff, orket ikke mer enn 3 minutter. Og jeg hører fremdeles på mye gammelt RW enda. Terningkast 1 er riktig

    SvarSlett
  2. Haha. Bodies er jo like elendig rudebox. Han prøver desperat å følge etter den "nye" typen musikk som spilles i dag, men feiler totalt.

    Skal han ha noen sjans, må han satse på den musikken som han er best på, nemlig smørsanger som Angles og popsanger som Let me entertain you.

    Hans beste album, Sing when your winning, er det han må begynne med igjen, han må få tak i Guy Chambers å begynne å jobbe med noe i den dur.

    SvarSlett
  3. nei dette var dårlig! Jeg ELSKER RW men dette skuffet stort!

    SvarSlett
  4. Corps hadde vært en mer passende tittel kanskje.

    SvarSlett
  5. "How dare they rate the new ALBUM with a 1 when they only have heard one song??!"

    They did'nt. It's a review of his new single. And it is pure crap.

    SvarSlett
  6. Not impressed to say the least.... Disappointed is putting it mildly!

    SvarSlett
  7. kutt ut sytingen da,låta har partier som vil feste seg,garantert..lik det eller ikke,men slakt ikke RW for å gå litt nye veier.det er akkurat det vi burde forvente,gleder meg til å høre resten av albumet. har trua:)

    SvarSlett
  8. RW er et geni. skape masse blest før release. la bare de tonedøve kritikkerne i norsk presse slakte plata. Jeg skal ha den!!

    SvarSlett
  9. Please...gi meg tilbake de 4 minuttene av livet mitt jeg faktisk brukte på å høre på den låta.
    Heldigvis finnes det fortsatt bra musikk der ute som blir lagd av dedikerte, kreative musikere som tar det de gjør seriøst.
    Det er bare ikke så lett å finne dem lenger fordi plateselskapene heller vil øse ut penger på nettopp folk som Robbie williams.
    La oss være ærlige her folkens.. Han har ikke skrevet et eneste ord av sine "egne" låter engang.

    Men flink på scenen var han..

    SvarSlett
  10. Det står klart og tydelig at det kun er låta som anmeldes og ikke albumet. Hørte den på radio i dag, og forventet ikke noe stort. Det var det heller ikke, men det kunne vært mye, mye verre.

    SvarSlett
  11. Som gammel RW fan må jeg si at jeg er dypt skuffet....han er utvilsomt på vei ned, med et slikt låtmateriale er veien fremover nedadstigende

    SvarSlett
  12. Ha Ha! Noen av dere ser hva som skjer! RW er fantastisk entertainer, og har en plan.
    Er ikke beste låta som nødvendigvis havner opp som singel.
    Alle som dømmer nå, dømte sikkert swinging albumet nord å ned også!
    Og anmelder: "Sorry, men ut i fra hva du gir 5-6, så skinner det jo klart igjennom at du ikke er objektiv, men setter terning ut fra hva du vil høre på!!!!!"

    Blir fint når skiva er kommet:)

    SvarSlett
  13. Jørgen sa:
    "..prøver desperat å følge etter den nye typen musikk som spilles idag, men feiler totalt"

    Han feiler ikke totalt, han gjør bare som alle de andre sugerene og de er det MYE av i dagens musikk. Ergo, omtrent all, kanskje ALT populærmusikk idag suge.

    SvarSlett
  14. Dere tar alle feil - dette kommer faktisk til å bli en liten hit. Og jeg tror det lover godt for albumet som vil bli en ny suksess for Robbie...
    Trevor Horn VET hva han gjør...

    SvarSlett
  15. Oi!
    Det er to utgivelser jeg har gått og gledet meg til; Eminems og Robbies. Eminem skuffet ikke, men dette..... Kanskje jeg forventet for mye.

    SvarSlett
  16. Det er jo en trend å slakte artiser som er på vei tilbake med nye album. Se bare The Eagles. Crap og søppelplate gikk igjen over alt. 10 mill eks. er solgt.
    RW klarer seg godt på denne sangen, litt masete til tider men jeg havner på en 3er. Det er fordi det er litt mye Gud i sangen, hadde det ikke vært det hadde jeg gitt 4er.

    SvarSlett
  17. Jeg hadde store forventninger til denne første singelen - og Robbie skuffer ikke. Fantastisk låt og fantastisk produksjon. Faktisk har jeg til nå bare hørt én eneste negativ kritik i pressen, resten har vært fantastiske.

    SvarSlett
  18. Synes denne er helt superbra,som alt annet R.W kommer med. Denne har megalyd!!
    I love him :)

    SvarSlett
  19. Hm. Når noen gir terningkast 1, så ender det ofte med at jeg VET at filmen/sangen/albumet/whatever er bra - etter å ha hørt låten til RW, så er jeg ikke sikker på at den teorien stemmer lenger...

    Altså, låten begynner ganske bra - den har bra rytme, og en forsåvidt fengende melodi - men så kommer refrenget, man begynner å høre på teksten, og man må lide seg gjennom rytme- og stilskift og refrenger som er så patetisk at det gjør vondt å høre på. Første minuttet, kanskje, er ok - dette er litt som "Spaceman" fra mange år tilbake, som var en UTROLIG kul reklamelåt, men falt helt gjennom når man hørte hele sangen...

    SvarSlett
  20. Jeg likte ikke låta første gang jeg hørte den, for å si det mildt. Men etter noen gjennomlyttinger har jeg funnet ut at låta rett og slett er genial. Og Trevor Horn er gud.

    SvarSlett